søndag den 15. november 2009

Mint Candy Apple


I går modtog jeg denne neglelak fra Essie, som jeg købte på ebay for en uges tid siden. Farven er jo efterhånden blevet ret så omtalt her i blogverden, hvilket ikke er underligt, for den er virkelig flot. Farven er lidt svær at fange med kamera, faktisk er den mere grøn end blå. Men det kan virkelig betale sig at købe Essie neglelakker på ebay, både den amerikanske og den engelske ebay. Jeg kom af med 50 kr. inkl. porto for denne, nice! Har også købt en anden Essie neglelak i farven Mambo til 44 kr. inkl, men den har jeg ikke modtaget endnu. Meen der burde ikke gå lang tid før jeg gør.

6 kommentarer:

  1. wow! det var virkeligt billigt. problemet er bare, at jeg ikke aner hvordan man bruger ebay, har aldrig prøvet det. men det lyder jo alt, alt for godt til at lade være?!

    SvarSlet
  2. Så er det kun på tide at komme i gang. ;) Men det er meget nemt. Jeg startede med at bruge ebay uden at have læst nogen steder hvordan man gør, så det er meget ligeud af landevejen. Ditte fra Fashionism har blandet andet lavet en "ebay for dummies" som du kan læse her:
    http://fashionism-camillah.blogspot.com/search/label/ebay%20for%20dummies

    SvarSlet
  3. Det var noget vås, hun hedder jo Camilla og ikke Ditte. :)

    SvarSlet
  4. Er farven helt sådan mættet? Altså ikke gennemsigtig?

    SvarSlet
  5. Jeg har ikke prøvet den endnu, så det ved jeg desværre ikke. Men hvis den er lidt gennemsigtig, kan man jo altid lægge to lag. :)

    SvarSlet