torsdag den 19. november 2009

Lindex går dansk


I dag åbnede Lindex deres shop for danske kunder og i den anledning er der fri fragt frem til den 14. december. Jeg har aldrig rigtig lagt mærke til Lindex før, og det er heller ikke fordi jeg synes der er overvældende mange ting jeg kunne tænke mig, men jeg nu er ret vild med deres udvalg af strømper og leggings og så har de nogle lækre bh'er fra blandt andet Wonderbra, som er gode at have til kjolen med dyb rygudskæring eller uden stropper. Og så skal man jo huske på at priserne er angivet i svenske priser, og med rabetkoden PR161110 får man endda 10% i rabat indtil 26. november.

3 kommentarer:

  1. Er det VIRKELIG angivet i svenske kroner?? Eksempelvis tasken, som du har vist her, står til 149 kr - så det vil sige at den i realiteten kun koster knap 100 danske kroner?? Synes det virker helt retaderet billigt!! :D

    SvarSlet
  2. Det går jeg ud fra, har ikke prøvet at købe over siden, men de skrev selv noget med at nu kunne danske kunder også købe til svenske priser eller sådan noget. Men det vil jeg tro, da det nok ellers ville være angivet i DKK i stedet for blot kr.

    SvarSlet
  3. Hej Pernille. Er bare nysgerrig: Hvad er det for en rabatkode, man kan angive og dermed på rabat? Det lyder for godt til at være sandt :)

    SvarSlet