onsdag den 16. juni 2010

10 ting

Weekday tank, 180 kr. Dr. Martens boots, 700 kr. Weekday knit, 500 kr. Topshop bra, 220 kr. Levi's shorts, 135 kr. H&M bag, 49,95 kr. Weekday pants, 200 kr. Cheap Monday vest, 400 kr. Weekday t-shirt, 180 kr. Weekday playsuit, 350 kr.

Når man skal på festival er det en god idé at optimere sin garderobe, så man har mindst muligt med, men så man alligevel har mulighed for at sætte flere forskellige outfits sammen. Hvis jeg kun måtte vælge 10 ting at have med, skulle det være dette. En oversize tanktop, et par robuste støvler, en striktrøje til de sene nattetimer, en blondebustier jeg kan bruge under tanktoppen, en skuldertaske, et par denim shorts, et par løse bukser, en vest, en t-shirt og en buksedragt. Jeg kommer uden tvivl selv til at have flere ting med, men med det her som udgangspunkt bliver det alligevel minimalt.

20 kommentarer:

  1. Uha, den der buksedragt ville være genial til en varm festival! Åh, det her gør, at jeg glæder mig endnu mere!!!!!!!!!!!!

    Haha :D

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig fornuftigt ud - og flot:) Dog ville jeg styre udenom buksedragten. Den er nok ikke så nem at bakse rundt med på campingtoileterne og hvis det skulle blive nødvendigt at tisse i det fri (hov hvem sagde det??). Og så er et tørklæde til de kolde nætter også en god ting at have med.

    SvarSlet
  3. Årh den weekday tank ligner noget der burde være i mit skab! det er simpelthen så nederen at der ikke er en weekday butik i nærheden af mig og ingen webshops :(

    SvarSlet
  4. Virkelig fede ting! Ærgeligt man ikke skal på festival i år.

    /Sarah
    www.boennen.wordpress.com

    SvarSlet
  5. Virkelig fine ting! Godt sammensat - credit! :)

    Dog tænker jeg: Hvor er sandalerne, solbrillerne og bæltetasken? De må da være musts :)

    SvarSlet
  6. Det er virkelig nogle gode festival items du har fundet der. Kunne selv godt tænke mig at få fingre i Weekday toppen og Levis shortsne.

    http://simonehwga.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Takker! Jeg ville heller ikke være helt ked af det, hvis disse ting på mystisk vis dukkede op i min taske. ;)

    Anonym: Det kan du have ret i. Men på den anden side, den er nok ikke så meget sværere at tage af end et par bukser. Og hvis man er så lidt blufærdig (eller fuld) at man tisser i det fri, så er man nok også ligeglad med hvor meget man viser. ;) But I see your point!

    Benedikte: Solbriller ser jeg som obligatorisk. Og når meningen var, at jeg kun skulle vælge 10 ting, så valgte jeg et par sko som kan bruges til alt slags vejr frem for et par sandaler, som kun kan bruges når det er varmt. :)

    SvarSlet
  8. 10 virkelig gode ting.. og tillykke med dit nye layout:

    SvarSlet
  9. Jeg elsker den her slags festival indlæg! der kan aldrig blive for mange (;

    SvarSlet
  10. Lækkert festival mmmm....
    Vi har forresten tildelt jer en Beautiful blogger award for jeres fine blog. Læs mere her: http://frkjensens.blogspot.com/2010/06/beautiful-blogger-award.html

    Tillykke fra Frk. Jensens

    SvarSlet
  11. ELSKER din blog! (: tjek min (:

    SvarSlet
  12. Uh, t-shirten har sådan en fin, sart farve, som jeg bare elsker, og den strikkede sag er helt igennem lækker! Bestemt en festival værdig. ;)

    SvarSlet
  13. fine ting :) Men kan ikke lige se det praktiske i vesten eller buksedragten..

    SvarSlet
  14. Jeg er glad for at, at jeg ramte plet. ;)

    Frk. Jensen: Tak for det, men jeg har allerede modtaget det og blogget om det. Kig her: http://pagik.blogspot.com/2010/06/blog-award.html

    Anonym: Buksedragten er der vist delte meninger om. :) Men jeg kan ikke se, hvorfor vesten skulle være upraktisk. Den er da rigtig god som jakke, hvis det er lidt varmt, men for koldt til at gå rundt kun med t-shirt? Og så er den perfekt til at variere ens outfits. :)

    SvarSlet
  15. Jeg har, på trods af en meget stor festivals-erfaring i baghånden, aldrig været i stand til at pakke fornuftigt. Ender altid med at pakke alt for meget med som alligevel ikke bliver brugt! Men ideen med kun at vælge 10 ting som udgangspunkt at tage med vil gøre det meget lettere at pakke i år :) Så skal de 10 ting bare lige udvælges!

    SvarSlet
  16. Thea: Lige præcis. Det første år jeg var afsted fik jeg også pakket alt alt for meget. Sidste år var lidt bedre, men alligevel havde jeg en masse med som ikke blev brugt. Så jeg regner i hvert fald også selv med at begrænse det til et absolut minimum. Men nu skal jeg også først afsted onsdag i år, så det burde hjælpe på det. :)

    SvarSlet
  17. Det er nogle smukke items, du har valgt.
    Jeg kunne godt iføre mig hele øverste række.

    SvarSlet
  18. FESTIVAL! åh gud hvor jeg glæder mig!
    du har ret i at skuldretaske i medium størrelse er et must, var så glad for at jeg havde en sidste år på Skanderborg.

    www.jeansdressshirt.blogspot.com

    SvarSlet
  19. Hvis man skal have alt muligt med, kan man i hvert fald ikke undvære en. :)

    SvarSlet