tirsdag den 22. juni 2010

I morgen

My new secondhand playsuit from ebay.

..bliver jeg endelig student, nej hvor er det underligt! Det kommer selvfølgelig også til at smitte af på bloggen, da jeg ikke får tid til meget andet. Jeg har dog planlagt et par festivalindlæg, så der ikke bliver helt stille. Men foreløbig ser min kalender altså således ud:
I dag: 24-timers forberedelse til den sidste eksamen.
Onsdag: Den sidste eksamen = hue! + Galla om aftenen.
Torsdag: Studenterkørsel.
Fredag: Dimission.
Lørdag: Studenterfest.
Tirsdag: Studenterfest.
Onsdag: ROSKILDE!!

20 kommentarer:

  1. Hvilket gymnasium går du på ?

    SvarSlet
  2. hvor er den bare lækker! held og lykke med det hele. :)
    jeg sidder også lige med 24 timers samfundsfag nu - ideologi, partier og medier. yes ;)

    SvarSlet
  3. Hvilket gymnasium jeg går på vil jeg helst holde for mig selv, da det er et meget lille gymnasium. :)

    Camilla: Uha, jeg husker tydeligt min samf eksamen for et par uger siden, den var tung. Held og lykke til dig også!

    SvarSlet
  4. held og lykke med det! Og det playsuit er alt for fedt! :)

    SvarSlet
  5. Uuuh tillykke med din hue lige om lidt :) Elsker paysuiten, den er vildt fed!

    SvarSlet
  6. Tillyke med det, den nærmeste fremtid lyder virkelig spændende for dig.
    Den buksedragt er desuden virkelig fin :)

    www.boennen.wordpress.com

    SvarSlet
  7. NICE playsuit.
    ihhh, hvor er jeg misundelig! ville ønske jeg blev student igen. heldigvis har jeg fri og fri og fri, så har bare tænkt mig at feste sammen med dem, der får huen på i år.
    glæd dig.

    SvarSlet
  8. Hvor er den flot!
    OG tillykke med huen! Fik selv min igår :D

    /Maria
    www.minpassion.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Ijh, kan godt forstå du ser frem til Roskilde, jeg glæder mig godt nok også!! :D

    Glitter Amalie blog

    SvarSlet
  10. nøj, hvor er den playsuit lækker :) og tillykke med det i morgen!

    SvarSlet
  11. pigebarn - giv den mere gas end du lige vil. Det vil du blive lykkelig over senere :)

    Mvh
    Mathias
    Tjittjat.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Kære Pagik, tillykke med din eksamen.
    Kan huske du var til galla og i den anledning havde du købt en gul galle kjole. Fik aldrig set dig i den, og kunne godt tænke mig at se et billede. For du viste aldrig kjolen i sin helhed , mener hvis den lå på bordet dengang du viste os den frem på bloggen.
    Anyway håber når du har tid og lyst til det om vi må se galla kjolen?
    Hilsen
    Fie

    SvarSlet
  13. Tusind tak alle sammen! Og tillykke til dem der selv får huen eller allerede har fået den. :)

    Fie: Som du kan se i indlægget, har jeg skrevet, at jeg skal til galla i morgen, så jeg har altså ikke været til galla endnu. :)

    SvarSlet
  14. Held og lykke med eksamen! Studentertiden er den bedste tid ever! Nyd det;)

    SvarSlet
  15. Arj, hvor er den fin på! Rigtig sød og sommerlig.
    Og super meget held og lykke med eksamen og, ikke mindst, alle festerne. ;)

    SvarSlet
  16. held og lykke :)

    /Louisemalou.blogspot.com

    SvarSlet
  17. Tillykke tillykke!
    Kan ikke vente med at få min på, selvom der er god tid..
    Hvad skal du efter gymnasiet? Hvad har du ellers af planer?

    Emma
    www.l-e-passion.blogspot.com

    SvarSlet
  18. Ih hvor er den fin!!! Og held og lykke imorgen :) Og nyd det, det er en fantastisk tid!

    SvarSlet
  19. Buksedragten turned out great!
    Tillykke med huen! :)

    SvarSlet