onsdag den 23. juni 2010

Hue, frokost og galla


Så er man sørme blevet student! Det er nok først i morgen, når vi skal ud og køre, at jeg rigtig fatter det, for lige nu virker det i hvert fald en smule uvirkeligt. Efter eksamen spiste vi hjemmelavet frokost med mine bedsteforældre, og efter det var jeg til frisøren for at få sat hår til galla i aften. Jeg glæder mig SÅ meget! Nu vil jeg få lagt noget make-up og ellers bare gøre mig klar til i aften. Og så vil jeg da også lige sige tillykke til alle andre nyudklækkede studenter!

15 kommentarer:

  1. stort tillykke :)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke Pernille! Nyd de næste par dage, og ikke mindst Roskilde!
    /Louise

    SvarSlet
  3. Tillykke! Det er en fantastisk følelse :D

    SvarSlet
  4. Den mest fantastiske følelse i verden! Vi gjorde det! Tillykke tillykke tillykke! (;

    SvarSlet
  5. Også et stort tillykke herfra ! :D

    SvarSlet
  6. Tusind tusind tak, og i lige måde til jer andre! :)

    SvarSlet
  7. Til lykke, til lykke! Det er ved at være mange år siden, jeg selv blev student, men husker nu tiden som ret morsom! Nyd det nu, inden "voksenlivet" for alvor begynder.

    SvarSlet
  8. glæder mig til at se billeder af gallakjolen?!

    SvarSlet
  9. Sofie: Det kommer, det kommer. Jeg skal bare lige have fundet de bedste billeder. :)

    SvarSlet