tirsdag den 15. juni 2010

Long time no see

Gestuz jacket, American Apparel body, secondhand skirt and Acne boots.

Det gik op for mig, hvor lang tid siden det var, at jeg sidst havde vist et dagens, og det er der altså også en grund til. For når man ikke laver så meget andet end at læse, ja så er der altså heller ikke meget, der er værd at tage billeder af. I dag er jeg dog hoppet i noget lidt andet, så I kan se læderjakken på, og så kunne jeg samtidig vise et køb, jeg gjorde i sidste måned. Nemlig denne transparente nederdel, som jeg fandt i genbrugsen til en 20'er. Den er rigtig helt lang, men jeg gad godt lave et eller andet sjovt med den ala sådan som på billedet med nogle draperinger. Jeg ved bare ikke helt, hvad jeg skal finde på og gøre. Nogle idéer?

10 kommentarer:

  1. Du finder da guld i de genbrugsbutikker! :)

    Hvilke genbrugsbutikker er dine favoritter her i Århus? :)

    SvarSlet
  2. Super lækkert outfit! Jeg har i et stykke tid gået med tanken om en maxi-kjole eller f.eks som dig en lang nederdel, men min højde holder mig tilbage. Jeg er 1 cm højere end dig. Men ja, måske skulle man prøve med nogle draperinger? Du må endelig skrive, hvis du finder en løsning. : D

    - Tanja Katrine/Kaspertanja.blogspot.com

    SvarSlet
  3. jeg tror det kunne være super flot med nogle draperinger ala den måde du holder den oppe på!
    Lækker nederdel

    SvarSlet
  4. Jeg har fået en sjov idé, en slags konkurrence/forsøg, som jeg tror du kunne være interesseret i at være med i :-)

    tjek indlægget ud på min blog: http://inmyshoes1.blogspot.com/2010/06/jeg-har-faet-en-ide.html

    Send evt budskabet videre. :-) Det bliver sjovt.

    SvarSlet
  5. Ja, hit med navnene på de fede genbrugs i Århus? Og evt. placering.
    Du er jo så sej, Pernille.
    Er sikker på det bliver godt lige meget hvad du finder på med den nederdel.

    Emma
    www.l-e-passion.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Jeg har fået givet en award - og skal derefter sende den videre til 7 andre bloggere, og deriblandt dig ;) (hvis du selvfølgelig har lyst, det er jo op til dig, hehe!)

    Tjek linket ud - Der står det hele.
    http://stephaniehonore.blogspot.com/2010/06/beautiful-blogger-award.html

    S
    (en fast og glad læser! ;)

    SvarSlet
  7. Love it!

    Jeg er helt ny blogger - men har nu modtaget en blogaward - jeg er ikke klar over hvor meget bloggere går op i dem??

    Jeg har i hvert fald fået besked om at give den videre, og der tænkte jeg på din blog :)
    Blogaward eller ej, jeg elsker at læse din blog :)

    du kan se det her: http://stylebymodesty.blogspot.com/

    SvarSlet
  8. Tak for de søde kommentarer!

    Denne nederdel var nu ikke engang fra en genbrugsbutik i Århus, men jeg vil med glæde lave en guide over mine yndlingsgenbrugsbutikker i Århus - det bliver bare først når jeg har tid engang i sommerferien.

    Tak for de to awards, men jeg har allerede modtaget det, hvor jeg skrev om det her: http://pagik.blogspot.com/2010/06/blog-award.html). :)

    SvarSlet