fredag den 11. juni 2010

Five down, two more to go


I dag færdiggjorde jeg min femte eksamen (grunden til at der var så stille i går), så nu har jeg kun to tilbage. Hold op, det er underligt at tænke på. Jeg var oppe i samfundsfag, og det gik helt fantastisk godt, så det skulle selvfølgelig lige belønnes med en tur i genbrugsen, hvor jeg fandt denne skjorte (egentlig er den blå) til 15 kr. Den vil være så fin som kjole med et bælte i taljen. Har I forresten hørt, at Roskilde programmet er blevet offentliggjort i dag? Jeg synes det ser lovende ud, selvom der selvfølgelig altid er ting der ramler sammen. Men The Prodigy kl. 1 om natten på Orange, det kan sgu redde alt. SÅDAN!

6 kommentarer:

  1. .. Eller Beach House på PAVILLION! Spøjst.. Forresten synes jeg, at jeg kan genkende dig? Bor du ikke i Følle (eller i hvert fald gjorde) - og gik på Rønde Gymnasium..

    SvarSlet
  2. Sikke et dejligt fund! Og til en super lækker pris.

    SvarSlet
  3. Tillykke med eksamenen :) Det er simpelthen så dejligt, når man begynder at kunne skimte huen i det fjerne ;)

    /PERNILLE

    SvarSlet
  4. Tillykke tillykke!
    og også tillykke med det fine fund.

    Hvornår skal du have galla?

    SvarSlet
  5. Fin skjorte! Jeg har tjekket programmet, og lagt en plan for hvilke bands, jeg skal se. Ligesom jeg har lavet pakkeliste. Total kontrolfreak :P. Eller også, så er det fordi jeg glæder mig så helt enormt.

    SvarSlet
  6. Whale Waves: Jo til begge, og ja jeg gør jo sådan set stadig indtil jeg har fået huen. :)

    Tak tak! Vi har først galla, når alle har fået huen, hvilket vil sige onsdag d. 23 juni.

    Julie: Haha, det er da også meget rart at have styr på. Det plejer jeg også at gøre, selvom jeg kun ender med at se halvdelen af det, jeg planlægger. Der burde indføres 5 ekstra per døgn under festivallen!

    SvarSlet