lørdag den 26. juni 2010

Fra t-shirt til tanktop


Jeg købte denne t-shirt sidste sommer, men jeg har aldrig rigtig fået den brugt fordi den var meget bred. Så i dag fik jeg den idé at lave den om til en tanktop. Jeg glattede den ud på et bord og lagde en tanktop ovenpå, satte et par nåle i, og så klippede jeg ellers bare og syede den sammen i siderne. Bagefter prøvede jeg den på og klippede armhulerne til, så de blev godt store. T-shirt halsen har jeg ikke gjort noget ved, da jeg synes det er lidt fedt, at man kan se, at det engang har været en t-shirt.

8 kommentarer:

  1. Hvor er den fed! :) Det er fedt med gamle, lidt slidte t-shirts :)

    SvarSlet
  2. wauw, det var en fed tshirt, men den er jo endnu federe som top! Tusind tak for den geniale idé, nu ved jeg hvordan jeg skal pifte min ac/dc tshirt op så den ser lidt bedre ud igen :D !

    SvarSlet
  3. Den er SÅ meget federe som tanktop! Det er også meget fedt det med halsen :)

    www.boennen.wordpress.com

    SvarSlet
  4. Anne Sophie Vermehren26. juni 2010 kl. 21.07

    Fedt fedt FEDT!

    Mere DIY :D

    SvarSlet
  5. Den er meget federe som top end som tee, hvis man spørger mig :) Well done!

    SvarSlet
  6. Sejt sejt sejt. Rigtig god roskilde!!

    SvarSlet
  7. Takker. Jeg fortyder godt nok heller ikke, at jeg klippede i den. :)

    SvarSlet