mandag den 28. juni 2010

Mandagsshopping


I dag var jeg en lille tur i Århus med min mor for at købe de sidste ting til Roskilde og for at finkæmme H&M for de McQueen inspirerede bukser. Bukserne var ikke overraskende pist væk, men jeg fandt blazeren i den på strøget. Den er godt nok et nummer for stor, men den er så fin, at den måtte med hjem, og så voldsom stor er den nu heller ikke. Jeg har ledt efter en taske til Roskilde, og i So Ein Ding fandt jeg denne taske i kernelæder med hele fire rum. Og så fik jeg også lige kastet av-mange penge efter en ansigtscreme fra Tromborg. Jeg håber godt nok, at den er det værd.

13 kommentarer:

  1. Jeg fik også lige nappet blazeren i dag, og var selvfølgelig godt og grundigt skuffet over, at bukserne var pist væk. Desværre er det kun kjole og jakke, der bliver genleveret i henhold til H&M. Æv! I H&M på Lille Torv havde de forresten stadig en blazer i str. 34 hængende :)

    SvarSlet
  2. Øv, havde håbet at bukserne også kom igen. Er det rigtigt? Der var jeg ellers også forbi, men da hang der kun en str. 40. Det kan være, at den er blevet snuppet inden. Men jeg tror alligevel også at str. 34 ville være lidt for stram. Den må nemlig gerne sidde lidt løst, og den jeg har nu er str. 38, så to numre mindre ville nok blive en del strammere. Men tak ellers. :)

    SvarSlet
  3. Gid jeg dog havde mulighed for at få fingrene i de mcqueen inspirerede ting. Ak ja... Men jeg tænkte.. Ved nogle af jer piger fra århus om denne top er at få i århus? http://vanillascented.freshnet.se/2010/05/31/b/ :)

    SvarSlet
  4. Sabrina, den top du leder efter har jeg også bare været på udkig efter, men kan slet ikke finde den:( Hvis der er nogle derude der ser den, så sig endelig til!

    SvarSlet
  5. Ej hvor godt, at du har fundet blazeren, den er virkelig flot! Og tasken ser skøn ud! :)

    SvarSlet
  6. Vil du ikke melde tilbage om ansigtscremen er et vidunder? :-)

    SvarSlet
  7. den købte jeg også da vi var i barcelona.. den har dog bare hængt lidt på stativet.
    men det her vejr er også alt for varmt til jakker lige nu :D

    SvarSlet
  8. Hej!
    Jeg håber det er ok, at jeg skriver her. Jeg sælger lige nu bukserne i str.38 på Trendsales, hvis du/i stadig er interesseret.
    Hilsen Julie.

    SvarSlet
  9. Sabrina: Jeg har desværre heller ikke set toppen.

    Sparklingsea: Det kan du tro, men der går nok lidt tid, da jeg først skal have, brugt min anden creme op, og da jeg nok også skal have brugt den i et stykke tid, for at få det bedste indtryk. :)

    Julie: Det er da helt i orden. Desværre skal jeg nok have dem i en str. 36, men der er da helt sikkert andre, der kan bruge dem. :)

    SvarSlet
  10. ooorh , hvor er du heldig at du fik fat i jakken !!!!
    Havde selv håbet meget på bukserne - men de er slet ikke til at finde .

    SvarSlet
  11. Nej desværre, det er virkelig ærgeligt.

    SvarSlet
  12. Da jeg var i Århus idag, d. 7. juli, i Bruuns Galleri, så jeg bukserne, blazeren og kjolen i H&M-afdelingen på plan 2.
    Det var kl. halv 11, men jeg haber da ikke det er blevet revet væk siden da :)
    Jeg prøvede og overvejede bukserne, men de klædte mig desværre ikke.

    SvarSlet
  13. Helene: Der var jeg også forbi, men det kan være, jeg bare ikke kunne få øje på dem. Kunne nemlig godt se kjolen. Men jeg fandt heldigvis bukserne i London. :D

    SvarSlet