søndag den 20. juni 2010

Se her!


Kan du huske det her smykkeskrin? Kia bloggede om det her, og lige siden har jeg holdt øje med Zaras hjemmeside i håbet om, at det skulle komme igen. Og nu er det på lager igen og så endda sat en lille smule ned! Men men, Zaras porto er skyhøj (225 kr) - medmindre man køber for mere end 1000 kr, så er den nemlig gratis. Derfor vil jeg, ligesom Kia, efterlyse 2 personer, der har lyst til at købe smykkeskrinet sammen med mig, for så sparer vi nemlig portoen. Er du interesseret, så skriv en mail til pagik@hotmail.com - pronto. :)

Edit: Jeg har allerede modtaget mere end rigeligt med mails, så jeg lukker den desværre her. Tak for den hurtige hjælp, I er fantastiske!

Edit#2: WTF!? Det er allerede blevet udsolgt igen. Hvor uheldig kan man være? Jeg håber, at vi får det næste gang.

5 kommentarer:

  1. Hejsa :)

    Yes yes yes, jeg har HELE tiden håbet på at kunne gøre det.. Jeg havde bare lige opgivet eller måske ikke taget meget sammen. Jeg vil meget gerne være med. Meget gerne!

    SvarSlet
  2. hvor er det fint det smykkeskrin!



    lifebyny.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Shit det går hurtigt, vil også så gerne have fingrene i det! Men så må det blive næste gang :)

    SvarSlet
  4. Åh hvor surt - jeg var en af de heldige der nåede at nappe det denne gang. Det er SÅ fint, og der er masser af plads. Held og lykke med at få det en anden gang, kan kun anbefale det! :)

    SvarSlet
  5. Anne-Sofie: Hvor er du heldig! Jeg håber snart, at det kommer online igen. :)

    SvarSlet