søndag den 6. juni 2010

Blog award


Jeg nåede at modtage et blog award hele tre gange, inden jeg fik taget mig sammen til at skrive om det. Tak til Anne Kirstine, Camilla og Pernille. Har man modtaget awarden skal man 1. vise den på sin blog, 2. skrive 7 ting om sig selv og 3. sende den videre til 7 andre. Men her sætter jeg mig altså lidt på tværs. Awarden er, så vidt jeg ved, allerede blevet tildelt ret mange, så nu vil jeg lade den hvile her, og så vil jeg altså også hellere vise et billede Taj Mahal da det er meget smukkere, og også har noget at gøre med de 7 syv ting, som jeg vil fortælle om mig selv. So here we go..

1. Jeg er enebarn - and it sucks.
2. Jeg vil have set Indien, Brasilien, New Zealand, Grand Canyon, Tokyo og Nordlyset på Grønland inden jeg dør.
3. Jeg har en sudoku kalender og løser en sudoku hver evig eneste dag. Jeg har indtil videre kun snydt tre gange.
4. Jeg har meget meget let til tårer, især når jeg griner (og ser film).
5. Jeg har aldrig set Sex and the City, og jeg agter heller ikke at gøre det (jojo, jeg er normal).
6. Jeg vil hellere gå end cykle (op til en vis afstand selvfølgelig, men så tager jeg hellere bussen eller bilen i stedet).
7. Den film jeg sidst har set var Dancer in the Dark - og det var første gang jeg så den.

Psst. Jeg har sat lidt sager til salg på trendsales i dag (og allerede solgt to ting, wushj det gik stærkt). Men kig endelig forbi!

13 kommentarer:

  1. Hvor dejligt! Endelig en der heller ikke er into 'Sex and the city'. ;)

    SvarSlet
  2. Puha. Jeg troede, jeg var den eneste. :b

    SvarSlet
  3. Du er bestemt ikke den eneste! Jeg har heller aldrig set det, og jeg har heller ingen planer om at gøre det (;

    SvarSlet
  4. Når du skrive "ynder," mener du så ikke "agter"?

    SvarSlet
  5. Jeg tror måske jeg har set 4-5 afsnit, bare for at se det an, du ved. Men well jeg er heller ikke just fan, jeg forstår simpelthen ikke the fuss!

    SvarSlet
  6. Glæd dig til nordlyset på Grønland! ;-)

    SvarSlet
  7. blog award spændene .. :)
    / cecilie www.redllips.blogspot.com

    SvarSlet
  8. jeg er heller ikke into sex and the city, men det er der jo så også en ret god grund til :)
    Forresten, Tai Mahal er egentlig ret flot. Og man skal vist gå med bare fødder på de brandvarme marmor fliser.

    Mvh
    Mathias

    Tjittjat.blogspot.com

    SvarSlet
  9. TJEK til alle pånær 1 & ikke mindst 3!
    ha ha

    SvarSlet
  10. Mette: Jeg kredsede længe om det ord, men kunne ikke komme i tanker om et andet ord, der ville passe bedre. Men det har jeg jo så fundet nu!

    Clara Evamaj: Det gør jeg allerede! :D

    Mathias: Hah, det ville også have bekymret mig en smule, hvis du var. Det kunne jeg forestille mig, at det er. Det ser virkelig imponerende ud!

    Gina: Haha. Der er heller ikke mange, jeg kender, som forstår min trang til soduko - men det er virkelig et fantastisk tidsspilde.

    SvarSlet
  11. OMG du minder vidst lidt for meget om mig ;-P
    Forresten fed blog!

    SvarSlet
  12. Kan VARMT anbefale både Grand Canyon og nordlys på Grønland! :)

    SvarSlet