torsdag den 3. juni 2010

Har du husket?

10 kommentarer:

  1. Inde på Etsy, når man opretter en bruger, skal man skrive en zip kode? :D
    Har du styr på hvad det er?

    //Cecilie

    SvarSlet
  2. Zip koden er bare dit postnummer?
    - Det er i hvert fald det jeg skriver i det felt xD

    SvarSlet
  3. Kristian: Det står på billedet - men jeg giver dig ret i, at det er nemt ikke at få øje på. Men det er ved Badstuegade nr. 19.

    Cecilie: Det er bare det samme som postnummer. :)

    SvarSlet
  4. Gud hvor pinligt!!!!!!!!!!
    Ses vi?

    Knus

    SvarSlet
  5. .. om jeg har husket det?! :-D Er bare lidt i tvivl om jeg kan finde gaden ;-)

    SvarSlet
  6. Haha, jeg lavede den også første gang jeg kiggede på billedet. Det gør vi da! I hvert fald hvis du kommer når det starter. :) Så kan vi besøge Ben&Jerry's bagefter? (jajaja)

    SvarSlet
  7. Nanna: Den ligger i Latinerkvarteret. Samme gade som hvor Samsøe Samsøe ligger, hvis jeg husker rigtigt. Ellers er det den modsatte gade, men det opdager man nok, for der vil sikkert være mange mennesker. :)

    SvarSlet
  8. Pernille, det er en aftale (!!!). Skal også være derinde med en veninde, men vi kan godt gå lidt sammen, hvis du lyster! Vi ses imorgen kl. 12!

    Knus

    SvarSlet
  9. Det lyder super! See you there.

    SvarSlet