søndag den 20. juni 2010

Udsalg, wuhuu!


Yes yes, suprise suprise, jeg har også været på udsalg. Jeg har dog kun købt tre ting, hvoraf det faktisk kun var to af tingene, der var på tilbud. Det dyreste køb (og nok også grunden til, at det kun blev til tre ting), var denne Acne nederdel, der var sat ned med 30%. Det var virkelig kærlighed ved første blik. Gik forbi den flere gange (det kunne jo være, den var blevet grimmere), men til sidst måtte jeg give mig og hive den med ind i prøverummet (og dernæst videre til kassen). Mit andet udsalgskøb var et par bukser fra Weekday, som jeg har sukket efter hver evig eneste gang, jeg har været derinde. Men heldigvis var de nu tilbage i min størrelse og sat ned med 50%, sådan! Det tredje køb var som sagt ikke noget udsalgskøb, men denne bakke fra Søstrene Grene til 64 kr. Måske et lidt underligt køb, men jeg kan virkelig godt lide den. Og når jeg engang flytter hjemmefra, skal den have sin helt egen særlige plads i lejligheden.

10 kommentarer:

  1. Må indrømme, at jeg er rigtig vild med din blog, og er blevet en ivrig fast læser :) Meget fine køb!

    Samantha fra http://samanthamercano.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Den nederdel! WOW, hvor er den nice. Hvor fandt du den henne?
    // http://milkdujour.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Samantha: Tusind tak, det er jeg glad for at høre. :)

    Astrid B: I know! Jeg havde heller aldrig set den før. Men jeg fandt den i Magasin. Da jeg købte den, var der stadig to tilbage i en str. 38 og 40, så vidt jeg husker.

    SvarSlet
  4. Den er virkelig VIRKELIG fed!! Hvad gav du for den? Nederdelen altså :-)

    SvarSlet
  5. Julie: Tak. :) Jeg kom af med 840 kr, og den kostede 1200 kr. fra ny. Så det var ikke helt billigt.

    SvarSlet
  6. Er vild med nederdelen, så fin! Fantastisk med dejlige udsalgskøb :)

    SvarSlet
  7. Den var stadig i en størrelse 40, da jeg var der i dag :)

    SvarSlet
  8. Christina: Tak for info. Så håber jeg, at den også når at få et godt hjem. ;)

    SvarSlet
  9. Størrelse 38 har i hvert fald fået et rigtig godt hjem :)

    SvarSlet