onsdag den 16. juni 2010

Call me an American Apparel addict


I går dumpede endnu en pakke fra American Apparel ind ad døren - faktisk har jeg ikke modtaget alt endnu, da jeg også bestilte en bluse, som desværre var i restordre (krydser fingre for, at den når at komme inden Roskilde). Tanktoppen har jeg allerede, men jeg var så smart at spilde chokoladeis på den, hvilket ikke kunne gå af, så en ny én blev svaret. Den anden skal selvfølgelig ikke gå til spilde, så jeg regner med at klippen pletten af og lave den til en crop top. Den hvide t-shirt er en ny model fra AA som hedder Le New Big Tee, og ligesom Big Pocket T-shirt elsker jeg den allerede. Den er ikke nær så oversize, hvilket egentlig er meget rart, og selvom jeg savner lommen, så er jeg sikker på, at den nok skal blive slidt op.

9 kommentarer:

  1. De ser rare ud. Kan især godt li' toppen.

    Mvh
    Mathias
    Tjittjat.blogspot.com

    SvarSlet
  2. du er blevet nomineret til beautiful blogger awards. tjek min blog for nærmere information :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er også ret vild med deres undertrøjer, jeg boede nærmest i dem på roskilde sidste år.

    SvarSlet
  4. Micha: Tak for award'et, men jeg har allerede fået det. :) Kig her: http://pagik.blogspot.com/2010/06/blog-award.html

    IdaOh: De er altså også helt fantastiske!

    SvarSlet
  5. Hvor meget kom du af med i porto og hvad med told?
    PÅ forhånd tak :)

    SvarSlet
  6. Er det unisex jersey tanktop? Hvad synes du om den? Jeg er lidt spændt på at høre svaret! Jeg sælger dem nemlig selv :)

    Mvh. Jeppe fra www.sleek.dk

    SvarSlet